Slovenský horolezecký spolok JAMES
vysoké tatry  český horolezecký svaz  klub slovenských turistov 
sport-outdoor
sirjoseph
  shs james    komisie    podujatia    james slovakia    horolezec    horoškola    infocentrum    rozličné    eshop    diskusia    kontakt    dotazníky    chaty    mapa stránky  
  aktuality    členstvo    dokumenty    história    adresáre    orgány    financie    stanovy    registre    štátna dotácia  
 index » shs james » aktuality  Správa Vysokých Tatier  Erasmus  Metodické materiály  Meteo  IFSC  UIAA Utorok 19.02.2019   english version
 Chaty – dobrá správa z Vysokých Tatier
14.09.2012 08:55 | 9138x | komentár: 48x
  

V kauze pokusu o získanie tatranských chát prišla dobrá správa z Mesta Vysoké Tatry. Včerajšie mestské zastupiteľstvo sa návrhom Juraja Gantnera vôbec nezaoberalo. Ešte dôležitejšie je ale stanovisko, ktoré pre TASR poskytol primátor mesta Ing. Ján Mokoš, ktoré situáciu aspoň v tomto momente čiastočne ukľudňuje. Oceňujeme seriózny prístup vedenia Mesta Vysoké Tatry, pána primátora a mestských poslancov. A ďakujeme všetkým za podporu, ktorú nám v tejto veci na rôznych fórach vyslovujú.

TATRY: Majitelia tatranských chát sa zatiaľ o svoje vlastnícke práva báť nemusia
13. September 2012 / TASR
Nekomentované
Vysoké Tatry 13. septembra (TASR) – Majitelia tatranských horských chát sa zatiaľ o svoje vlastnícke práva báť nemusia. Potvrdil to dnes na zasadnutí Mestského zastupiteľstva vo Vysokých Tatrách primátor mesta Ján Mokoš. „Z uvedeného návrhu pána Juraja Gantnera nie sú zrejmé žiadne konkrétne okolnosti, na základe ktorých by malo mesto Vysoké Tatry konať vo veci zmeny vlastníckeho práva vo vzťahu k vysokohorským chatám, a preto nie je možné k uvedenému návrhu zaujať akékoľvek stanovisko,“ uviedol primátor.
Z dôvodu právnej opatrnosti Mesto Vysoké Tatry vyzve navrhovateľa na preukázanie právneho titulu, ktorým svoj návrh odôvodňuje a v prípade relevantnosti odôvodnenia osloví samospráva všetkých, ktorých sa tento návrh bude týkať. Predovšetkým však Spolok JAMES a Klub slovenských turistov, s ktorými mesto Vysoké Tatry úspešne a dlhoročne spolupracuje na rôznych aktivitách. Doposiaľ však nenastali také skutočnosti, ktoré by boli dôvodom pre akúkoľvek diskusiu ohľadne tohto návrhu. Tatranská samospráva tak chce upokojiť vlastníkov vysokohorských chát, že zachovávanie ústavou garantovaných práv predstavuje pre mesto prioritu o to viac, že je to len nedávno, čo samé čelilo zásahom do ústavných práv obyvateľov prostredníctvom narúšania integrity územia.
Z týchto dôvodov bude mesto podľa Mokoša postupovať veľmi obozretne a citlivo tak, aby predišlo nezákonnému zásahu do práv a oprávnených záujmov akejkoľvek osoby. „Dnes nechcem povedať ani, že tento návrh zmietneme zo stola, ale ani, že sa ním budeme zaoberať. Ja aj poslanci by sme ale porušili zákon v prípade, že argumenty sú relevantné, lebo zákon o majetku obcí nám ukladá zveľaďovať majetok. Ale určite chceme, aby ústavné práva boli zachované, či sú to súkromné osoby, alebo inštitúcie,“ zdôraznil Mokoš. Poslanci sa na dnešnom zastupiteľstve vecou ani nezaoberali. Podľa primátora ide o návrh v základnej verzii a je potrebných ešte veľa rokovaní, aby sa v tejto citlivej a vážnej téme samospráva zorientovala.
Slovenský horolezecký spolok (SHS) JAMES a Klub slovenských turistov (KST) na tohto týždňovej (11.9.) tlačovej konferencii vyjadrili nesúhlas so zámerom zmeny vlastníctva tatranských chát. Reagovali tak na návrh zástupcu spoločnosti Zelené pleso a Tatranské chaty Juraja Gantnera, ktorým chce spochybniť vlastníctvo vysokohorských objektov, konkrétne Chaty pod Rysmi, Chaty pri Zelenom plese, Téryho chaty, Zbojníckej chaty, Chaty pod Soliskom, Rainerovej a Skalnatej chaty, tiež Chaty Plesnivec a objektov bývalého Športkempu. Štyri z vymenovaných chát sú vo vlastníctve KST a SHS JAMES. Práve tieto dve organizácie vydali vyhlásenie, v ktorom potvrdzujú svoje oficiálne vlastníctvo chát po zmenách v roku 1989, čo je zapísané v katastri a majú na objekty listy vlastníctva. "Z týchto dôvodov je neuveriteľné, nepochopiteľné a úplne nemorálne, že osoby a organizácie, ktoré nikdy nemali k týmto chatám právny vzťah, sa usilujú o ich získanie," konštatujú vo vyhlásení.


Chcú nás obrať o naše chaty!

Áno, zdá sa to neuveriteľné, ale dostali sa nám do rúk materiály, podľa ktorých väčšina tatranských chát môže zmeniť svojho majiteľa! Sú medzi nimi aj štyri chaty, ktoré vlastníme spolu s Klubom slovenských turistov – Chata pri Zelenom plese, Chata pod Rysmi, Téryho chata a Zbojnícka chata. Z tohto dôvodu sa dnes v sídle KST uskutočnila tlačová konferencia, kde boli s týmto zámerom a našim stanoviskom oboznámené všetky dôležité slovenské masmédiá. Prečítajte si stanovisko SHS JAMES a KST a ďalšie dôležité dokumenty k tejto téme.

Vyhlásenie Klubu slovenských turistov a Slovenského horolezeckého spolku JAMES k pokusu o zmenu vlastníctva tatranských chát

Klub slovenských turistov (KST) a Slovenský horolezecký spolok JAMES (SHS JAMES) dostali k dispozícii materiály o zámere zmeniť vlastníka týchto tatranských chát – Chata pod Rysmi, Chata pri Zelenom plese, Téryho chata, Zbojnícka chata, Chata pod Soliskom, Rainerova chata, Skalnatá chata, Chata Plesnivec, objekty bývalého Športkempu.  Tieto materiály boli predložené p. Jurajom Gartnerom, zástupcom a konateľom spoločností Zelené pleso, s.r.o. a Tatranské chaty, s.r.o., zasadnutiu zastupiteľstva Mesta Vysoké Tatry na prerokovanie a schválenie dňa 3. 9. 2012. Z týchto materiálov jasne vyplýva, že ide o pokus zmocniť sa súdnou cestou cudzieho súkromného majetku s tým, že ho spoločnosť Tatranské chaty, s.r.o., vysúdi pre Mesto Vysoké Tatry a po úspešnom procese sa spoločnosť Tatranské chaty, s.r.o. stane 55% vlastníkom uvedených nehnuteľností!
Prvé štyri chaty sú vlastníctvom KST a SHS JAMES, ďalšie vlastníctvom iných subjektov. KST a SHS JAMES sa k svojmu majetku dostali po politických zmenách v našej krajine v roku 1989 ako nástupnícke organizácie turistických a horolezeckých organizácií, ktoré tieto chaty vybudovali a ktoré im boli odobrané v časoch komunistického režimu. Ani v tých časoch sa chaty nestali vlastníctvom štátu či iných subjektov, štát a jeho organizácie ho len spravovali. Z týchto dôvodov bolo celkom samozrejmé, že po nástupe demokratických pomerov v našej krajine, sa naše organizácie stali oficiálnymi vlastníkmi Chaty pod Rysmi, Chaty pri Zelenom plese, Téryho chaty a Zbojníckej chaty, sú už skoro 20 rokov zapísané ako náš majetok v katastri a máme na ne listy vlastníctva. Z týchto dôvodov je neuveriteľné, nepochopiteľné a úplne nemorálne, že osoby a organizácie, ktoré nikdy nemali k týmto chatám právny vzťah, sa usilujú o ich získanie! Žiaľ, naša spoločnosť nie je ešte natoľko vyspelá, aby sme tieto snahy mohli pokladať za celkom nereálne a absurdné. Preto musíme o týchto zámeroch informovať širokú verejnosť a zástupcov masmédií, aby v tejto záležitosti nedošlo k žiadnej neprávosti. Verejná mienka a dôsledný dohľad médií v tejto veci sú tou najväčšou zárukou dodržiavania práva a demokracie. Z tohto hľadiska tu teda nejde len o ochranu nášho majetku, našej existencie a majetku ostatných subjektov. Ide nám aj o to, aby sa naša krajina nemenila na „banánovú republiku“, ale aby sa snažila budovať si charakter právneho štátu a demokracie štandardného európskeho typu.
V tomto vyhlásení sa zároveň obraciame na nášho partnera Mesto Vysoké Tatry, s ktorým máme podpísané Memorandum o  spolupráci a vzájomnej podpore, jeho primátora a poslancov mestského zastupiteľstva, aby sa nedali zatiahnuť do tejto nečistej hry. Upozorňujeme, že celý tento zámer je v princípe celkom nevýhodný pre Mesto Vysoké Tatry. Mesto Vysoké Tatry má byť len využité na získanie nehnuteľností do súkromného vlastníctva iných osôb. Mestské zastupiteľstvo nebolo dňa 3. 9. 2012 uznášania schopné, a preto sa spomínané návrhy p. Gantnera neprerokovali. Veríme, že ani v budúcnosti sa to na pôde Mesta Vysoké Tatry nestane. (vyhlásenie)
               
Peter Perhala, predseda Klubu slovenských turistov                                                          
Igor Koller, predseda Slovenského horolezeckého spolku JAMES

podklady pre zasadnutie zastupiteľstva Mesta Vysoké Tatry 
tatranské chaty história

 
Z tlačovej konferencie.




KOMENTÁR K ČLÁNKU

Chaty – dobrá správa z Vysokých Tatier [ 11. 9. 2012 14:55:46] - reagovať
V kauze pokusu o získanie tatranských chát prišla dobrá správa z Mesta Vysoké Tatry. Včerajšie mestské zastupiteľstvo sa návrhom Juraja Gantnera vôbec nezaoberalo. Ešte dôležitejšie je ale stanovisko, ktoré pre TASR poskytol primátor mesta Ing. Ján Mokoš, ktoré situáciu aspoň v tomto momente čiastočne ukľudňuje.
  • Chaty – dobrá správa z Vysokých Tatier [z prvej ruky 27. 9. 2012 20:06:38] - reagovať
    Možno niekoho poteším,alebo naopak,prebieha jednanie a vyzerá to tak,turistom aj zvyšku sa trasie stolička.Viac nemôžem o tom.Ale na druhej strane chaty možno budu lepšie fungovať,čo privíta každý z nás ďakujem.

    • Chaty – dobrá správa z Vysokých Tatier [Anonym 1. 10. 2012 8:59:45] - reagovať
      V com budu chaty lepsie fungovat? Budu lepsie ceny, pripadne turisti a horolezci zadarmo? Alebo len tatranci zadarmo?

  • Chaty – dobrá správa z Vysokých Tatier [peto 17. 9. 2012 19:17:34] - reagovať
    podpisoval som cartu 77 pridal som svoj podpis aj proti charte, potom som strngal klucami, chodil som na pasienky vykrikovat za meciara, potom som krikal ked chlapci doniesli zlato, tiez som zasiel okupovat markizu, aj na gorilu som sa zasiel pozriet. Uz som si vyrobil transparent chaty si nedame a tesil som sa ze okupujem aspon na mesiac kazdu chatu zo zoznamu aby nam ich nevzali. Ako teraz k tomu pridm ze vsetko sa rusi. Preplati mi KST a James (Dzejms) naklady na transparent?

    • Chaty – dobrá správa z Vysokých Tatier [Peter 17. 9. 2012 19:46:24] - reagovať
      No peto stihol si toho zdá sa dosť hehehe

    • Chaty – dobrá správa z Vysokých Tatier [Peter 17. 9. 2012 19:46:24] - reagovať
      No peto stihol si toho zdá sa dosť hehehe

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [Lubor 14. 9. 2012 0:01:22] - reagovať
    verim, ze sa zachova prirodzeny stav veci a po case sa na tomto pokuse len zasmejeme.


  • Chcú nás obrať o naše chaty! [Anonym 13. 9. 2012 22:21:27] - reagovať
    Kazda minca ma 2 strany. Gantner je vylozeny majetnicky hajzlik. Ale pravne ciste urcite nie je ani nadobudnutie chat na nastupnicke organizacie (je naivne si mysliet, ze tieto chaty staval James alebo KST - okrem znovupostavenia Ch. pod Rysmi). Po revolucii si mohol takuto nastupnicku organizaciu zalozit hocikto. A rozne sportove objekty (napr. chaty) sa takisto rozkradli aj v horolezeckom zvaze.

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [Michal 14. 9. 2012 8:43:43] - reagovať
      Pravne ciste nie je nikdy nic. Kde su 2 pravnici, tam su 3 pravne nazory. A preto sa vzdy da vsetko, prekrutit tak, ako to komu vyhovuje. Vies ako to je s takou stavbou horskej chaty. Najskor to je buda, potom zrub a potom chata. Ruku k tomu prilozi kde kto a teraz sa bude dokazovat, kto to vlastne postavil? Oni to vtedy nestavali s tym, ze sa o to niekto raz bude skriepit. Histroicky tie chaty pripadli obcianskym zdruzeniam, teda sirsej mase ludi, ktorych spaja nejake to hobby a podla mna je to tak dobre. Nie som pravnik, ale tak to citim. Dokazovat, ci novy James je nastupcom stareho Jamesu? Hoci testy DNA na toto nemozes pouzit, dostatocnym dokazom by malo byt to, ze sa k povodnej organizacii hlasi nie jeden clovek, ale siroka skupina ludi. A to by snad malo mat este nejaku vahu.

      • Chcú nás obrať o naše chaty! [qeqe 14. 9. 2012 8:58:20] - reagovať
        Ok, urcite sa da polemizovat, pripadne aj s pomocou sudov natahovat o tom ci prevod vlastnictva bol legalny, resp. kto by legalne mal byt vlastnik.
        Urcite by to ale nebol Gantner. Ten sa proste rozhodol ze on chce, a v tejto dzamahiriji hrozi ze to aj dostane.
        Ak chce mat chatu, preco sa vlastnika neopyta ci mu ju nepreda ?
        Kokso, 55% pan tatier lez preto ze to vie cez mafie v pozadi pretlacit ...

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [Peter 13. 9. 2012 20:13:59] - reagovať
    Gartner = Gauner.

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [ik 13. 9. 2012 17:47:21] - reagovať
    asi v nasom state ani nemozme byt prekvapenie takato iniciativa. Som si isty ze james, kst ale aj dalsi vlastnici ostatnych dotknutych chat si urobia pravnu analyzu. Napriek tomu si myslim ze to asi nema vela sanci z viacerych dovodov.
    No asi darovany hotel za doby otca vladimira nebolo dost.
    Zaujimave ze nemenovany hotel tiez nie je na supiske objektov na spoluvlastnictvo s mestom VT

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [hara bin sadiki 13. 9. 2012 18:24:13] - reagovať
      Aku analyzu, do basy pojdete. Stav je jasny aj tomu kto ovlada len zaklady slovenskeho prava. Krstni otcovia dostanu co im pravom patri, oficialny majitel bude pre zaciatk durko.

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [vlado the krstny otec 13. 9. 2012 18:18:09] - reagovať
      neboj sa durko moj, chlapci su uz na ceste, aj tento pojde do betonu a do plesa

      • Chcú nás obrať o naše chaty! [ik 13. 9. 2012 22:11:40] - reagovať
        no takymto tempom uz nebudeme mat ani plesa :)
        ale dufam ze moja betonova kocka bude aspon pri nejakej peknej zabetonovanej kocke. alebo aby ste tolko betonu neminali dobrovolne sa hlasim do jednej kocky dobrou babou.
        samozrejme naklady na cement a pracu uhradim, resp. prepokladam ze moja chatka v tatroch bude tiez zoztatnena v prospech teba a mna alebo je to ja a ty? alebo LEN ON?

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [ja 12. 9. 2012 22:43:40] - reagovať
    zkurveni mafiani, rok 2012 a prehanaju sa tu ako za meciara

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [vlado the krstny otec 12. 9. 2012 22:49:51] - reagovať
      Oj oj, do betonovej kocky ta dame a na dno zeleneho plesa !!!

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [xy 12. 9. 2012 21:36:17] - reagovať
    horski vodcovia si privlastnili Gerlach atd, zarabaju na tom, to nikomu nevadi?? fuck off kokoti

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [Jarča 14. 9. 2012 17:47:43] - reagovať
      Nejen Gerlach...

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [Fredy 13. 9. 2012 14:53:28] - reagovať
      :D

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [PeterT 12. 9. 2012 9:46:39] - reagovať
    Igor, stojime pevne za tebou. Protest Gorila bola iba rozcvicka oproti tomu, co sa bude diat, ak v tom budu pokracovat.

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [jozo povazan 12. 9. 2012 9:35:44] - reagovať
    ze mu to 20 rokov nevadilo....
    ked som bol v libanone na vojne, takychto sme strielali.

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [LacO 12. 9. 2012 12:26:09] - reagovať
      Ja som v Libanone nebol, ale na strelca prispejem 500€. Dole so sviňou, ani neviem za akú kliku hrabe.

      • Chcú nás obrať o naše chaty! [Peter 12. 9. 2012 15:18:43] - reagovať
        Staci pozriet na http://foaf.sk/ludia/40162#vizualizacia s kym a cim vsetkym je meno Juraj Gantner prepojene (vyhodu maju pouzivatelia velkych monitorov), objavuju sa tam okrem inych aj firmy ako j&t corporate finance a.s., TMR atd.

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [pravdiak 12. 9. 2012 0:33:28] - reagovať
    chybne nadobudli a spravodlivo o nich prisli....ved sa zmeni len podla zakona vlastnictvo....sa boji predsednictvo o svoje prijmy...a mozno konecne bude na vsetko dostatok penazi a hlavne mesto bude mat nejaky vplyv a nie skrachovanci ktori sa dostali do vedenia KST....ale ludia z TATIER....kolko krat ste boli pani z predstavenstva KST na chatach...kolko krat ste riesili aktualne poziadavky a potreby turistov clenov?.....kolko krat ste si dali povedat od chatarov?...nie lebo vy mate patent na tatry...tak teraz konecne budete mat na turizmus ved ste turisti...ani polovnik nemusi vlastnit revir :))))))

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [sophinka.sk 12. 9. 2012 10:57:49] - reagovať
      Bolo hadam myslene panov hotelierov a majitelov lyziarskych stredisk ktorym isto iste nejde o prosperitu a rozvoj Tatier! A uz vobec to niesu ludia z Tatier!

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [Martin 12. 9. 2012 8:30:52] - reagovať
      A na to si ako prišiel? Prosím ťa kto sú to ľudia z Tatier? To sú tí čo na tých chatách ani nikdy neboli. :-)

      Ja som optimista a verím, že sa táto krádež nepodarí.

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [Michal 12. 9. 2012 8:25:15] - reagovať
      Ti tvoji ludia z Tatier budu mat podla planu 45%. Zvysnych 55% ma pripadnut podla tajneho know how panovi hotelierovi. Taketo uzasne % vlastnia aj ludia zo slovenska vo vsetkych byvalych narodnych podnikoch. V podstate je to dobre len na to, aby majoritny vlastnik nemusel zaplatit plnu sumu 100%. Mas asi nejaku osobnu traumu, tak si teraz skodoradostny. Ano peniaze potom budu na vselico. Investicie pojdu z mestskeho, ceny budu dvojnasobne, ale oficialne zisky akesi biedne. Nakoniec sa este zinscenuje nejaka naivna rebelia zo strany mesta a sudnou cestou si pan podnikatel vymoze x-milionove odstupne za usli zisk, co zasa pojde z verejneho. Ano penazi bude zrazu az-az.

      • Chcú nás obrať o naše chaty! [pravdiak 12. 9. 2012 11:19:47] - reagovať
        nie citaj medzi riadkami...spolocnost navrhla riesenie mesto moze percenta zmenit! a mesto moze do buducna profitovat ...ved blazon by vyhanal chatara ktory teraz vedie dobre chatu...cize sa zmeni len vlastnik...pozri sa na stranku kst...predavaju svoj majetok kde je zarucene ze nepredaju casom chaty??? mesto moze riesit financovanie modernizacie chat...odpadoveho hospodarstva...a zelenej energie cez eurofondy...vdaka vlastnictvu moze tahat z envirofondov peniaze na protieroznu udrzbu chodnikov k nim...a potom nebude rekonstrukcia trvat tak dlho ako rysy. PS: preco nemaju turisti a james vsetky chaty ktore su historicky ich??? vid zoznam ktory spracoval Maroš Šajnoha, bývalý dlhoročný predseda SHS JAMES na strankach jamesu...a dalej preco nemaju vsetky v tatrach ale len cast mesto ma dostat podla gantnera do vlastnictva osem chat ktoze ma ostatne styri...preco to vadi turistom ked pre masy clenov ostanu vyhody ako mali dodnes...cele to je len masirovanie verejnej mienky a uteka vam podstata...ked tvrdi ze zakonne ma to mat mesto...tak co nebudeme respektovat zakon...lebo sa to nepaci vedeniu turistov? a este ked to bude mestke nebude sa moct mesto vyhovarat na to ze nema dosah na chaty ich skvalitnenie a podporu... ked im patri tak im patri a nech tatranci rozhodnu ci pojdu do sporu s terajsimi vlastnikmi ktory podla mojho laickeho odhadu bude trvat cca 15 rokov a pojednavani bude cca radovo nieco nad dvesto vysledok v oblakoch financie vynalozene na spor nad milion eur urcite a navratnost pri takom dlhom spore nedostane nic....osobne sa divim gantnerovi ze che ist do tak financne narocneho zameru a navratnost si preratal sice percentami myslim primerane ale zobrat este v pripade neuspechu vsetky povinnosti voci odporcom na seba /co terajsi vlastnici so svojimi pravnikmi iste vycislia na niekolko milionov eur/ je blaynovstvo a cely obchod neumerne riziko....ale osobne mu prajem a tatrancom tiez ved ich ty bratislavcania dost osklbali


        • Chcú nás obrať o naše chaty! [Michal 12. 9. 2012 18:07:01] - reagovať
          Skor si myslim, ze masirujes ty. AK chce KST predat podiel, nech ho preda komu chce, ak chce aj obci alebo podnikatelovi. Tu sa ale chysta uplne iny ukon. Ze nejake vyhody pre clenov Jamesu a KST ostanu? Nie je ziadna zaruka. Ubytovanie rovno pod stitmi je lakadlo pre kazdeho podnikatela. Pravdupovediac bol by blazon, keby na tom nezaryzoval. Spoliehat sa v dnesnej dobe na eurofondy je tak trochu mimo misu. Samozrejme penazi nie je nikdy dost a vsetko sa da zlepsovat, ale tatranske chaty hadam nepotrebuju akutne masivne investicie. Tu nejde o to kolko maju hviezdiciek. Tie sa hodia pre bohatu klientelu. Spevnovanie chodnikov, ktore spominas je tiez asi site pre nich. Mne nevadi, ze sa chata Pod Rysmi stavala o nejaky rok dlhsie. Samozrejme niekto v tom zasa vidi usly zisk. Ja som hrdy na to, ze tu chatu dal dokopy spolok ludi, ktorych spaja nieco ine ako ekonomicke vazby.

          • Chcú nás obrať o naše chaty! [Patrik 12. 9. 2012 22:26:57] - reagovať
            akoby si mi to z úst zobral :)

        • Chcú nás obrať o naše chaty! [kuko 12. 9. 2012 11:45:15] - reagovať
          Dobry den pan Gantner v diskusii horolezcov. Prave ste uspesne stratili aj ten zvysok podporovatelov.

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [Dusan 11. 9. 2012 23:36:41] - reagovať
    Slovensko sa dalej vyvija :-) ;-)
    Trosku som dufal, ze Gartner nie je preklep, ale ... nech sa mu dari

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [Jano 11. 9. 2012 21:17:19] - reagovať
    Je nieco v tomto state normalne? Myslim si, ze lud toho cloveka zlyncuje, ak mu to cez uplatky a znamych prejde.

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [Peter 13. 9. 2012 16:26:07] - reagovať
      Nezlynčuje ľud tejto krajiny má už všetko na háku. Bohužiaľ.

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [Peter 13. 9. 2012 16:26:07] - reagovať
      Nezlynčuje ľud tejto krajiny má už všetko na háku. Bohužiaľ.

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [kuko 11. 9. 2012 20:51:55] - reagovať
    A nie je spolumajitelom chat aj nejaky lyziarsky zvaz? A nie je predsedom nejakeho lyziarskeho zvazu Janka Gantnerova?

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [ignac 12. 9. 2012 20:08:05] - reagovať
      nie, lyžiarský zväz svoj poddiel už dávno predal KST

      • Chcú nás obrať o naše chaty! [pravdiak 13. 9. 2012 22:58:33] - reagovať
        nepredal...prisiel o neho v drazbe

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [Ondrej 11. 9. 2012 21:59:41] - reagovať
      Nieje. Tieto 4 chaty vlastny len KST a JAMES

  • Chcú nás obrať o naše chaty! [vilo 11. 9. 2012 16:09:51] - reagovať
    To sa mi hádam sníva!

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [Tony 13. 9. 2012 21:42:02] - reagovať
      a vtedy sa vam nesnivalo, ked bola kauza zvysovania najmu za chaty? preco sa neopytate chatarov, co by chceli? ci by si vybrali Gantnera, alebo KST a JAMES??? Gantner je tatranec, napriek tomu, ze nie je narodeny v Tatrach. Je vela takych ludi, ktori nie su narodeni v Tatrach a su tatranci. ale ludia z KST ani z JAMESU nimi ocividne nie su. nejde o to, kto tam byva, ale kto ich ma v srdci. verim ze diskutujuci netusia, o co ide. maju stanovisko druhej strany? primatora mesta? chatarov? nikto nic, jednostranne ucelove informacie! to je Slovensko, toto su Slovaci, sudit bez moznosti vyjadrit sa :(

    • Chcú nás obrať o naše chaty! [kamzik tatransky vrchovsky 13. 9. 2012 14:57:59] - reagovať
      dufam ze ten hajzel gantner so sebou vydrbe tak ako v pripade najmu na zelenom plese. potom si moze nalodit drevo na zimu a odplavat do ugandy KKT!

      • Chcú nás obrať o naše chaty! [Mišo 13. 9. 2012 16:13:03] - reagovať
        Verím že spravodlivosť a triezvy rozum zvíťazí

        • Chcú nás obrať o naše chaty! [pravdiak 13. 9. 2012 23:03:01] - reagovať
          ano...len sa to nebude pacit vedeniu kst a james-u... cas ukaze pod ktorym vlastnikom bolo lepsie

          • Chcú nás obrať o naše chaty! [Ivan 14. 9. 2012 8:14:30] - reagovať
            Vidim, ze ty uz aj poznas vysledok. :-) Asi uz je vsetko dohodnute, co?

            • Chcú nás obrať o naše chaty! [pravdiak 16. 9. 2012 20:27:31] - reagovať
              Dufam ze ano....o vleky tatranci prisli...hotely tie si asi nemohli narokovat...ale aspon chaty nech im ostanu...budem drzat palce aby sa to podarilo


              • Chcú nás obrať o naše chaty! [Vilo 17. 9. 2012 16:40:30] - reagovať
                Hlboké nepochopenie!!!

        • Chcú nás obrať o naše chaty! [Jano 13. 9. 2012 21:40:15] - reagovať
          Hej, rád by som súhlasil...
          No tuná???
          Moko. kúpený, pár chatárov spracovaných a najvyšší súdok odvedľa kamarát...
          Ej, veru nebude to ľahké!


Vlado Linek © 1999 - 2019 členstvo ا  antidoping ا  kalendár ا  archív jamesáka ا  predplatné ا  horoškola ا  počasie ا  sprievodca ا  umelé steny  22880552